asdasdasdasd.jpg

 

小妹以前聽到好多人講話如果女人天生唔靚既話就弊家伙,又或者嫁唔出等等既說話。到左近幾年,其他人又話女人生得唔靚唔緊要丫,拎錢去整容咁咪變到明星咁囉,但實際上佢地講既都係廢話黎既。

 

無錯,整容的確係會令到女人變靚,成個人既輪廓又或都會好似新既一樣,但係整容意味著「開刀」,亦姐係所謂既入侵性手術。一唔好彩既話,如果個醫生落刀既位置錯左就會搞到好麻煩,輕則毀容,重則有生命危險。所謂「生命誠可貴」,雖則話女人追求靚同好睇係一樣非常之自然既事情,但係搞到要搵命搏既話就係哂鬼氣啦

 

Ultherapy「非入侵性輪廓拉提療程」幫到你!

大家都身為女仔,有好野唔通唔講出黎咩,班無品港男成日係到讚日本妹韓妹個樣點靚身材點好,踩到我地一文不值,係時候要比番D我地最靚個面比人睇下。大家唔好誤會,我地唔係為左d咩,只係為左拎返我地失去左既野!

 

今次我想介紹既係黎自美國既Ultherapy療程,佢既作用就係可以全面緊膚,擊退眼紋、眼袋、眼皮下垂,重現緊緻明眸,減淡虎紋、頸紋等,更能夠緊緻腮線及面頰線條,改善雙下巴,回復彈性肌膚,進一步提升全面輪廓,重塑V面線條。而且療程中既高能量熱能不會傷到周邊組織,除了促進膠原蛋白增生,同時還可以達到緊膚同埋提拉輪廓既效果。

 

Ultherapy「非入侵性輪廓拉提療程」仲有咩特點?

我推薦得比你既療程又點會有副作用呢?Ultherapy既特點就係只需1次療程,V面既效用就可以持續1-2年。而且係非侵入性,成效自然漸進,非常安全可靠,無治療後恢復期,正常番工番學咩都做得。所以比起另外有班人話去韓國或者大陸整容既真係得啖笑,風險太高既野真係承受唔到,有咩差池真係一世後悔,Ultherapy非入侵性療程已經可以幫到我。

 

Ultherapy親身經 唔睇就走寶!!!

本身塊面肥開既我,漸漸咁變左「V」面既形狀,加上我本身塊面到有好多細細粒既黑斑同埋……一個困擾左我勁耐既眼袋!!!!!,因為地心吸力同埋年紀一大,新陳代謝慢左,加上又夜訓煲劇,成個人變到勁憔悴。自從做左呢個療程之後,上述問題就自自然然改善左好多,睇下下面呢張圖!:D係咪成個人靚左好多呢?無哂眼袋、肥面同埋黑斑等等問題。自信心一次過番哂黎啦。

 

asdasdasdasdasd.jpg

點解要會去呢間美容院到做療程?

講左咁多野,大家係唔係對Ultherapy動哂心,馬上想試一試呢?

我本身就係旺角番工,之後有個朋友推介就話旺角上面有間美容院叫Cutis彩光醫學美容中心,做Ultherapy幾好,同埋治療師、醫生或者係成個環境都好專業同乾淨,比到人足夠既信心去做療程。最緊要既野就係做完Ultherapy輪廓拉提療程後可即時化妝,完全無紅腫不適,可以如常活動。雖然即時出來嘅效果唔算太明顯,因為治療師都講過膠原唔會即刻生番出來,係需要一段時間令到膠原增生,臉部嘅鬆弛/皺紋/下垂等問題會慢慢收復。差不多一個月後,真係feel到塊臉緊緻咗好多,無論測面/正面都見到V面效果,眼袋皺紋雙下巴都幾乎無曬,真係好正,(你睇我上面幅圖都知啦)!佢地個優惠仲做緊架,有興趣嘅不妨試下啦XD

 

 

12e12e12e1e.jpg

 

 

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 tingting192703 的頭像
    tingting192703

    tingting192703的部落格

    tingting192703 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()